1. Kauplus müüb kaupu, mis vastavad tellimuses määratud tingimustele. Neil juhtudel, kui Kliendile üleantud kaubad ei vasta tellimuse teatud nõuetele, peab Klient sellest viivitamatult teatama Kaupluse näidatud e-posti aadressil info@lastejalatsid.ee , aga Kauplus kohustub rakendama kõiki toiminguid puuduste kõrvaldamiseks mõistliku aja jooksul, kui sellised puudused tekkisid Kaupluse või tema nimel tegutseva kolmanda isiku süül.

2. Kaupluse lastejalatsid.ee Klientidel on õigus tagastada kaup (taganeda sõlmitud Lepingust) 30 päeva jooksul, alates kauba kättesaamise päevast. Kaubad tagastatakse pakiautomaadi vahendusel, kui Klient ja Kauplus ei lepi kokku teisiti.

3. Soovides kauba tagastada palume:

·         Logi sisse: https://tagastus.omniva.ee/e-poed

·         täida vajalikud andmed kaupluse lastejaltsid.ee kontol.

·         printige kleebis välja ja asetage tagastatud kaup postiautomaati

·         tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustatud, oma turustuskõlbliku välimuse kaotanud, kõikide asjakohaste siltidega ning olema kahjustusteta originaalpakendis.

·         kehtiv tagastustasu on 4,99 eurot. Selle summa arvestame maha ostjale tagastatavast summast.

4. Tagastatav kaup tuleb pakkida originaalpakendisse; tagastatud kaup ei tohi olla kahjustatud ega kasutatud ning peab olema samas seisukorras nagu algselt.

5. Igale tootele kehtib tarnija garantii, mis hõlmab tootmisjääke ja muid defekte, mis ei ole seotud kasutatud toote loomuliku kulumise või keskkonnamõjuga. Garantii ei kehti:

• mehaaniliste vigastuste tõttu (nt rebenenud rihmad, katkised paelad või kaunistused, rebenenud homogeensed materjalid, kahjustatud tekstiil jne)

• loomulik kulumine (talla kulumine, jalatsi deformatsioon, välimuse muutus spetsiifilisest kulumisest, pleekinud värv jne)

• ebaõigest hooldusest tingitud muutused (värvimuutused mustuse või muude ainete tõttu; muutused naha ja muude looduslike materjalide struktuuris jne)

• Vilkuvate LED-detailide jaoks.

6. Kui soovite defektiga toodet tagastada, peate sellest kauplust teavitama ülalkirjeldatud viisil, lisades foto defektist ja puuduse või puuduse ilmnemise asjaolude kirjelduse.

7. Klient, kes on kauplust teavitanud ebakvaliteetsest, ebakvaliteetsest või mittekvaliteetsest kaubast, võib nõuda kauba hinna alandamist, puuduste kõrvaldamist, kauba asendamist teise tootega või sõlmitud lepingu lõpetada. Klient kohustub kõikidel juhtudel (v.a hinna alandamine) kauba tagastama Kauplusega kokkulepitud viisil.

8. Kauplus kohustub Kliendi soovi saamisel andma kirjaliku vastuse hiljemalt 5 tööpäeva jooksul ning vajadusel näitama ostjale võimalikke kauba ümbervahetamise või tagastamise viise.

9. Ostusumma tagastatakse ostja poolt esitatud arvelduskontole 14 kalendripäeva jooksul. Tavaliselt tagastab Kauplus kogu ostja poolt tasutud summa koos kohaletoimetamise kuludega, kuid Klient kannab vaid kauba tagastamise kulud.

10. Kauplus tagastab makstud summa Kliendile samal makseviisil kui Klient kasutas kauba eest makstes. Teistsugune raha tagastamise viis oleks võimalik vaid juhul, kui Klient annab selge nõusoleku, et raha tagastatakse teisel viisil ja ta ei koge seetõttu mingeid kulusid.