TAGASI | LASTEJALATSID.EE

1. Kauplus müüb kaupa, mis vastab tellimuses sätestatud tingimustele. Juhtudel, kui Kliendile üle antud kaup ei vasta teatud tellimuse nõuetele, kohustub Klient sellest viivitamatult kirjalikult teatama Poe poolt määratud e-postile. e-posti aadressi ning viimane kohustub võtma kõik meetmed olemasolevate puuduste kõrvaldamiseks mõistliku aja jooksul, kui sellised puudused tekkisid Poe või tema nimel tegutsevate kolmandate isikute süül.

2. Pood lastejalatsid.ee Klientidel on õigus toode tagastada (sõlmitud Leping üles öelda) 30 päeva jooksul alates toote kättesaamise päevast.

3. Tagastatav toode peab olema kasutamata, kahjustamata, kauba välimust kaotamata, märgistussiltidega ja kahjustamata originaalpakendis.

4. Toote(d) saab tagastada Omniva, LP Expressi postiautomaatide või ükskõik millise kulleriga teie poolt valitud kaudu.

4.1. Kauba tagastamiseks Omniva postiautomaatide kaudu:

Täitke toote tagastusvorm

https://tagastus.omniva.ee/e-poed/lastejalatsid-ee

 Pakkige tagastatavate jalanõude kast(id) ja asetage need Omniva postkasti.

Tagastamisteenuse hind on 7 eur – arvatakse maha tagastatavast summast.

4.2. Kauba tagastamiseks LP Expressi postiautomaatide kaudu:

 Pakkige tagastatavate jalanõude kast(id) ja saatke need allolevale aadressile:

 Saaja: UAB Danas, Tel. 8 618 80452

 Postkontor: Ukmergės tn. 308 (Domus Pro), Vilnius

Teavita Kauplust tagastatud toote(de)st e.p. info@lastejalatsid.ee. Palun lisage tellimuse number, tagastatavate kaupade nimed või koodid ja tagastatava saadetise number.

4.3 Kauba tagastamiseks kulleriga:

 Pakkige tagastatavate jalanõude kast(id) ja saatke need allolevale aadressile:

Saaja: UAB Danas, Tel. 8 61880452

Aadress: Žiedų tn 40, Bukiškis, LT - 14185, Vilniuse rajoon.

Teavita Kauplust tagastatud toote(de)st e.p. info@lastejalatsid.ee. Palun lisage tellimuse number, tagastatavate kaupade nimed või koodid ja tagastatava saadetise number.

5. Igale tootele kehtib tarnija garantii tootmisdefektide ja muude defektide suhtes, mis ei ole seotud kasutatud toote loomuliku kulumise ja keskkonnamõjudega. Garantii ei kehti:

 mehaaniliste vigastuste korral (nt rihmad, paelad või muud kaunistused, tahke materjali rebend, tekstiilikahjustused jne)

 loomuliku kulumise korral (talla hõõrdumine, jalatsi deformatsioon, spetsiifilisest kulumisest tingitud välimuse muutused, pleekinud värv jne)

ebaõigest hooldusest tingitud muutuste korral (mustusest või muudest ladestustest põhjustatud värvimuutused, naha või muude looduslike materjalide struktuuri muutused jne)

 LED-detailide vilkumiseks.

6. Tsiviilseadustiku § 6.363 lg 1 kohaselt võtab Kauplus vastutuse, kui toote füüsiline puudus avastatakse kahe aasta jooksul alates toote Kliendile müügikuupäevast. Taotluse puuduse kõrvaldamiseks või selle asendamiseks teisega saab esitada üheaastase aegumistähtaja jooksul, mida arvestatakse puuduse tuvastamisest, kuid Kliendi poolt esitatud Tellimuse aegumistähtaeg ei lõpe varem kui eelpool nimetatud. nimetatud periood.

7. Ebasobiva kvaliteediga toote tagastamiseks teavitab Kauplust e.p. info@lastejalatsid.ee., lisades foto defektist ja kirjeldades puuduse või puuduse asjaolusid.

8. Ebakvaliteetsest tootest või puuduse või puudustega tootest Kauplust teavitades on Kliendil võimalik taotleda toote hinna alandamist, puuduste kõrvaldamist või toote asendamist teisega või sõlmitud Lepingu üles öelda. Klient kohustub kõikidel juhtudel (v.a hinna alandamise korral) toote tagastama Kauplusega kokkulepitud viisil.

9. Kauplus kohustub andma kirjaliku vastuse hiljemalt 5 tööpäeva jooksul alates Kliendi sooviavalduse kättesaamise päevast ning vajadusel näitama ostjale võimalikud kauba ümbervahetamise või tagastamise viisid.

10. Kauplus kohustub hiljemalt 14 päeva jooksul alates ostja poolt kauba tagastamisest teatamisest (Lepingust loobumisest), kuid mitte enne kauba kauplusele tagastamist tagastama kõik ostja poolt tasutud summad, sh. kauba kohaletoimetamise kulud (v.a. lisakulud, mis tulenevad ostja poolt muu tarneviisi valikust, kui Poe poolt pakutav tavapärane odavaim kohaletoimetamise viis).

10.1. Ostja kannab ainult kauba tagastamise otsesed kulud.

10.2. Kauplus tagastab Kliendile tasutud summad Kliendi poolt valitud sama makseviisi kasutades, välja arvatud juhul, kui Klient on andnud selgesõnalise nõusoleku, et raha tagastatakse talle muul viisil ja tal ei kaasne kulutusi tulemusena.